Fails videos

Funny videos

Greatest Trick Play From Every NFL Team

Publicado el 25 nov. 2017 4.328.010 visualizaciones

Download video: Download MP3: If DOWNLOAD buttons not loaded, PRESS HERE to refresh the page

2000 likes for a part 2

Timestamps:
pinned in the comments

discord: https://discord.gg/A4EWTqk
Instagram: https://goo.gl/DerXkT
Twitter: https://goo.gl/ou6Rfv
Gaming channel: https://goo.gl/vqRzn2
Second channel: https://goo.gl/3dpp3v
google plus: https://goo.gl/pHqYfm


Outro Song: JJD & Alex Skrindo - Aurora


Check out my friend's podcast: https://goo.gl/CcP6SK

Comments
  • Tyler schweigert
    Tyler schweigert 2 years ago colts 0:41 cowboys: 1:22 dolphins 1:49 eagles 2:48 49ers 3:36 bears 3:55 bengals 4:18 bills 5:09 broncos 5:22 browns 6:14 buccaneers 7:10 cardinals 7:59 chargers 8:20 falcons 8:52 giants 9:10 jaguars 9:57 jets 10:42 lions 11:07 packers 11:47 panthers 12:15 patriots 12:50 raiders 13:13 rams 13:57 ravens 15:04 redskins 15:40 saints 16:09 seahawks 16:42 steelers 17:15 texans 17:49 titans 18:25 vikings 19:18
  • Savage Brick Sports
    Savage Brick Sports 2 years ago (edited) Tyler schweigert thanks, you did it first so I’ll pin you also chiefs 0:00
  • Thermally Toxic
    Thermally Toxic 2 years ago Tyler schweigert thank you
  • xMajestic Sweat
    xMajestic Sweat 2 years ago Tyler schweigert omg thank you
  • Karsten Walker
    Karsten Walker 2 years ago Tyler schweigert thx man I needed that
  • Eli LeMasters
    Eli LeMasters 2 years ago Tyler schweigert Thank you for 17:15
  • Luke Patton
    Luke Patton 2 years ago Tyler schweigert thank you
  • FNG-CaPtAinLaZeR
    FNG-CaPtAinLaZeR 2 years ago U deserve a like
  • RammyDino - Roblox Adventures
    RammyDino - Roblox Adventures 2 years ago Forgot chiefs,but ty
  • Luis Rios
    Luis Rios 2 years ago Tyler schweigert you a real nigga
  • NATHANIEL YESKA
    NATHANIEL YESKA 2 years ago thnks
  • Nicholas Krueger
    Nicholas Krueger 2 years ago I watched the whole video then I read the comments and saw this
  • Epic Tube
    Epic Tube 2 years ago Thanks
  • Toe Zy
    Toe Zy 2 years ago Tyler schweigert thanks
  • Riley Jenkins
    Riley Jenkins 2 years ago Eli I know right #steelernation
  • jxn05 _
    jxn05 _ 2 years ago Tyler schwe
  • Team FEAT
    Team FEAT 2 years ago Tyler schweigert tx
  • Kamden Vlogs
    Kamden Vlogs 2 years ago Tyler schweigert thx
  • Landon Sloane
    Landon Sloane 2 years ago Tyler schweigert thank u so much
  • Your average Noob
    Your average Noob 2 years ago Tyler schweigert I
  • Matt DeStasio
    Matt DeStasio 2 years ago Do what you want with the rest of your life. This post just got you into heaven. 👏💒⛪️🕌🕍👏
  • Ruben Castillo
    Ruben Castillo 2 years ago Tyler schweigert has
  • Kale
    Kale 2 years ago Thanks
  • Kevin Jones
    Kevin Jones 2 years ago I was about to do that
  • Chips Aloe
    Chips Aloe 2 years ago wow thanks
  • G.O.A.T
    G.O.A.T 2 years ago Tyler schweigert thank you
  • Sam Cutler
    Sam Cutler 2 years ago Oh yes thanks dude
  • Connor Soos
    Connor Soos 2 years ago Thank you
  • Plastic army men Stop motions
    Plastic army men Stop motions 2 years ago Tyler schweigert thx
  • G6 Gaming
    G6 Gaming 2 years ago GAYBOI69 #GUYSFORLIFE WTF IS WRONG WITH YOU
  • David Corso Jr.
    David Corso Jr. 2 years ago Tyler schweigert gotta update the falcons after today
  • I am a bad Youtuber
    I am a bad Youtuber 2 years ago Tyler schweigert ii
  • BlackJackJeorgi
    BlackJackJeorgi 2 years ago Tyler schweigert holy shit thank you so much
  • JackrAttackr-DOGERITOS!
    JackrAttackr-DOGERITOS! 2 years ago Tyler schweigert thx!
  • nathan garcia
    nathan garcia 2 years ago Tyler schweigert you are a saint
  • Yaboi Danny
    Yaboi Danny 2 years ago Tyler schweigert yea
  • Kevi n
    Kevi n 2 years ago Tyler schweigert Not all hero’s where capes 🤧
  • H Allen
    H Allen 2 years ago Tyler schweigert lol
  • Mr. Gentlezombie
    Mr. Gentlezombie 2 years ago Tyler schweigert not all heroes wear capes.
  • Tristan Pickett
    Tristan Pickett 2 years ago Tyler schweigert not all heroes wear capes
  • Ramon Sampson
    Ramon Sampson 2 years ago Tyler schweigert p
  • BadKarmaComes
    BadKarmaComes 2 years ago Someones not a chiefs fan huh lol
  • Josh Xavior
    Josh Xavior 2 years ago Are u god
  • PiggyYT
    PiggyYT 2 years ago Tyler schweigert i
  • Ascalis
    Ascalis 2 years ago People like you are the true MVPs
  • Pee pee Gang
    Pee pee Gang 1 year ago Tyler schweigert where’s chiefs
  • CandyPumps
    CandyPumps 1 year ago Thx
  • Rich Cook
    Rich Cook 1 year ago Holy shit best youtube comment ever thanks
  • Aerik Bravo
    Aerik Bravo 1 year ago Tyler schweigert you’re a saint
  • Jacob Banks
    Jacob Banks 1 year ago Thanks
  • Ryan Clutch
    Ryan Clutch 1 year ago Tyler schweigert z
  • Fran Purcell
    Fran Purcell 1 year ago Wow for the Eagles just wowwwwwwwwwwwwwwww
  • TBNR Youngster
    TBNR Youngster 1 year ago i love u
  • gdog 422
    gdog 422 1 year ago Thanks bud
  • Cole Silpe
    Cole Silpe 1 year ago Savage Brick Sports l
  • Juliana Taboada
    Juliana Taboada 1 year ago Go raiders and packers Brooooooos
  • Patrick McCann
    Patrick McCann 1 year ago Tyler schweiget God bless you
  • Jigglxy
    Jigglxy 1 year ago May god bless your soul
  • Bill
    Bill 1 year ago Tyler schweiger
  • Austim gaming
    Austim gaming 1 year ago Thx for 16:09
  • Taylor Latch
    Taylor Latch 1 year ago Um it's alphabetical , dont rly need this
  • Pickled Peppers
    Pickled Peppers 1 year ago Nice tyler
  • GoBro Elite
    GoBro Elite 1 year ago Why is everyone thanking him? it shows the logo in the corner
  • Kohen Mazzilli
    Kohen Mazzilli 1 year ago Tyler schweigert I wish I read this before the video
  • Ray
    Ray 1 year ago Tyler schweigert zz
  • Dylan Bennett
    Dylan Bennett 1 year ago Tyler schweigert zz
  • Matt L
    Matt L 1 year ago Not all heroes wear capes
  • Kris Karr
    Kris Karr 1 year ago Klk
  • Rufus Abbott
    Rufus Abbott 1 year ago u have no life
  • es119
    es119 1 year ago 😚😐
  • nakedfaves
    nakedfaves 1 year ago You know, before 2018 I would have thought that the greatest trick play for the Cleveland Browns would have been getting a first down............at all..............................HA HA HA HA HA HA HA (8^P
  • Random Person
    Random Person 1 year ago Thank you!
  • This is the gamers place
    This is the gamers place 1 year ago Tyler schweigert aa
  • Therangersfan849
    Therangersfan849 1 year ago Thank you
  • Kirsten Collister
    Kirsten Collister 1 year ago god
  • jesusthroughmary
    jesusthroughmary 1 year ago Eagles needs to be updated, lol
  • Joseph SC
    Joseph SC 1 year ago Oh yea. And the Cheifs are at 0:00 lol
  • Joseph SC
    Joseph SC 1 year ago Thankyou
  • Calen Gaming
    Calen Gaming 1 year ago Tyler schweigert s
  • Clanging_Carlos !
    Clanging_Carlos ! 1 year ago Tyler schweigert I was looking for this kind of comment! Thanks!
  • Jason Migura
    Jason Migura 11 months ago In germany we say EHRE
  • Titus Mokoff
    Titus Mokoff 11 months ago Thank you
  • David Welde
    David Welde 7 months ago Ouch you don't have the Philly special as the beat in eagles history. Are you kidding me. It's the greatest trick play ever. It won a Superbowl. Smh
  • Shug Dukes
    Shug Dukes 7 months ago Thanks man
  • Jay Sears
    Jay Sears 7 months ago I liked this comment because that’s a lot of words
  • Rob Johnson
    Rob Johnson 7 months ago Tyler schweigert Thank you so much for going to the trouble to make it easier for the rest of us. Good man.
  • Steven Hall
    Steven Hall 6 months ago Pom
  • dude person
    dude person 6 months ago Thanks bro
  • Taylor Custer
    Taylor Custer 5 months ago Mvp
  • Washington Huskies
    Washington Huskies 5 months ago I like how you don't say "thank me later" you are humble for that
  • Christian Ryan
    Christian Ryan 5 months ago You the real mvp
  • Alexander The Great
    Alexander The Great 4 months ago Tyler schweigert omg you a legend
  • Andrew
    Andrew 4 months ago @Savage Brick Sports wtf order is this in lmao
  • Colten Nadzam
    Colten Nadzam 3 months ago wheres the chiefs my favorite team
  • Rafe Goodyear
    Rafe Goodyear 3 months ago 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
  • Bob Bob
    Bob Bob 3 months ago When you try to find your team but you did not see this comment😑😶
  • El3ctric Plays
    El3ctric Plays 3 months ago Tyler schweigert thank you you made it so helpful
  • Mobile Games
    Mobile Games 3 months ago I really appreciate this thanks
  • Saul L.
    Saul L. 3 months ago Tyler schweigert what a legend
  • Allstar Boy
    Allstar Boy 3 months ago Tyler schweigert thank you
  • Randy Davis
    Randy Davis 3 months ago Tyler schweigert they Patriots or last they are alert 5 and 0
  • Aaron Lytton
    Aaron Lytton 3 months ago Youforgot the chiefs
  • Osblu42
    Osblu42 2 months ago Tyler schweigert thanks
  • Lex Pikul
    Lex Pikul 2 months ago @Colten Nadzam first
  • Lex Pikul
    Lex Pikul 2 months ago @Aaron Lytton 0:00
  • Shubbit the fubbick ubbip!!!
    Shubbit the fubbick ubbip!!! 1 month ago 12:50.... cheatriots.
  • Mr. Master
    Mr. Master 1 month ago Thank you
  • LeVaughnda Midgett
    LeVaughnda Midgett 1 month ago You forgot check fs
  • tae trojan
    tae trojan 3 weeks ago Tyler schweigert p
  • Aspect Mobile
    Aspect Mobile 2 weeks ago I love you
  • KeystoneStateEagle
    KeystoneStateEagle 1 year ago The Eagles one probably needs to be changed. 😂
  • Imblazer4
    Imblazer4 1 year ago KeystoneStateEagle facts
  • Daniel Olsen
    Daniel Olsen 1 year ago I know right, I mean the Philly special! It's the best play in the NFL. That's coming from a Vikings fan
  • SnipingSkulls
    SnipingSkulls 1 year ago Daniel Olsen the vid was produced before the super bowl.
  • Liam Martin
    Liam Martin 1 year ago This video was uploaded November 2017. Hopefully an updated version is made soon that will include that play!
  • Hampton f
    Hampton f 1 year ago Liam Martin right
  • Maddux Martin
    Maddux Martin 1 year ago Imblazer4 my guy what about the interception in super bowl 49?
  • Mike N
    Mike N 1 year ago @Maddux Martin This is a trick plays list..
  • Lance Link
    Lance Link 1 year ago they ALL need to be changed
  • Alaine Hernandez
    Alaine Hernandez 1 year ago To philly philly
  • nullr1
    nullr1 1 year ago @Daniel Olsen Lmao you would recognize it considering the Bears ran it on your team first 3:55
  • The Three Amigos
    The Three Amigos 1 year ago KeystoneStateEagle the philly special
  • Chunky Chicken56
    Chunky Chicken56 1 year ago KeystoneStateEagle Philly Special! best play in nfl history... so good other teams are now trying to use it
  • nullr1
    nullr1 1 year ago @Chunky Chicken56 you say that like they were the first to run the play
  • Chunky Chicken56
    Chunky Chicken56 1 year ago @nullr1 first to do it on a stage like that... teams are running it a lot more often now that the Eagles made the play popular
  • MrWooden Planks
    MrWooden Planks 1 year ago Daniel Olsen It was a good play, but not the best in the NFL.
  • MikeVersusFish
    MikeVersusFish 1 year ago Was scrolling to see if I was gonna be the first to say it.
  • Carnivalofthoughts1123
    Carnivalofthoughts1123 1 year ago Classic Andy Reid lol. The Walrus always made crazy plays.
  • Tavo 323
    Tavo 323 1 year ago @Daniel Olsen Lol... That Randy Moss play is bad ass, but that miracle last year is better...
  • Harry White
    Harry White 1 year ago @Maddux Martin that's not a trick play😂
  • Harry White
    Harry White 1 year ago @nullr1 yeah? And?
  • Raymond Gaule
    Raymond Gaule 11 months ago Should be called "the illegal formation"
  • cool pigs
    cool pigs 11 months ago yup
  • Jason Ouellette
    Jason Ouellette 9 months ago Philly philly!!!!
  • Rowan Fernsler
    Rowan Fernsler 9 months ago Yes it does
  • Beanbag
    Beanbag 8 months ago dude, fuck off. it's literally a wild cat play, no reason for everyone to flip their shit over it
  • Robert Snell
    Robert Snell 7 months ago @Daniel Olsen lol. Philly stole it
  • Carter Childress
    Carter Childress 7 months ago Philly special
  • txhessvids
    txhessvids 7 months ago I thought the same thing until I checked the published date...Philly Special is...SHOULD ...be the #1 trick play ever, considering when they did it and the circumstance in which they performed it. Changed the whole complexion of the game.Even nicked name my granddaughter after that play. Her names is Cordelia, now we call her Dilly. Her sister asked why we started to call her Dilly. Because she's Special! LOL!!!!!
  • Feng Tang
    Feng Tang 7 months ago you'd think?
  • Jeff Bourgeois
    Jeff Bourgeois 5 months ago I’m from Boston. Let’s pretend that “philly special” thing never happened. Your cooperation will be noted.
  • Jeff Bourgeois
    Jeff Bourgeois 5 months ago ...for that matter, don’t bother updating the Dolphins’ play either. Thanks.
  • You Mad
    You Mad 4 months ago Nah. The westbrook catch was way better.
  • Zachary Gaming And Vlogs
    Zachary Gaming And Vlogs 3 months ago KeystoneStateEagle yes
  • swggy took ur wall
    swggy took ur wall 3 months ago Philly special?
  • Douche Bag Adams
    Douche Bag Adams 3 months ago @swggy took ur wall yes the greatest play in nfl history google it
  • Shado Panda
    Shado Panda 2 months ago Yea
  • pugnturtle
    pugnturtle 2 months ago FredEx Delivers.
  • Cliff Engle
    Cliff Engle 2 months ago @Raymond Gaule He checked with the linesman, who said he was lined up good. Thus, not illegal formation. FEF
  • RyTrapp0
    RyTrapp0 2 months ago @txhessvids Please. Marino's fake spike TD pass is without a doubt THE most legendary trick play - but Sean Payton's on-side kick call coming out of half time is unquestionably the most significant trick play in SB history. Take a back seat, son, there's levels to this game...
  • Um Hi
    Um Hi 1 month ago And the dolphins one
  • Bruh
    Bruh 2 years ago The bucs one was just a broken play
  • dMb
    dMb 1 year ago Nah, they just wanted you to think that.
  • Richard Ortiz
    Richard Ortiz 1 year ago Shakennn stop hating bitch
  • Creighton Rabs
    Creighton Rabs 9 months ago To be fair, how many genuine "trick plays" have the Yucs successfully executed in their history?
  • DrZaius3141
    DrZaius3141 7 months ago Well, so was the Vikings'...
  • Jordan Hendrix
    Jordan Hendrix 2 years ago Hey EA, where are these on Madden, huh?
  • The Killer Clown
    The Killer Clown 11 months ago The ones that ARE on madden never even work unless you play on rookie
  • John Balls
    John Balls 6 months ago @Cat Lover laterals are alot of fun tbh I figured out how to do hook-n-ladder last year lol
  • Krishank Vangala
    Krishank Vangala 3 months ago The Killer Clown madden 20 they all work up to all-madden
  • titlewave
    titlewave 2 months ago just get good kid
  • Dylan Gaming
    Dylan Gaming 2 weeks ago I’m the 69th like lmao
  • SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc.
    SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc. 2 weeks ago @Krishank Vangala I hi
  • Michael Young
    Michael Young 2 years ago Not to nitpick, but the Tampa Bay play was not a "trick play" it was a "broken play".
  • Douglas Adams
    Douglas Adams 7 months ago Also, it was only for a first down, where the majority of these are for touchdowns.
  • elrasa3
    elrasa3 5 months ago agreed..... it was a play of desperation rather than a designed play
  • Glen Champion
    Glen Champion 3 months ago The Bucs have a long tradition of broken plays. It's such a habit, they may look scripted...
  • Bloody Persistent
    Bloody Persistent 2 months ago Maybe that’s what they want you to think. 🤔
  • Jake Williams
    Jake Williams 1 year ago That lateral by Moss still amazes me every time I see it.
  • Metallifreak 42
    Metallifreak 42 2 months ago Love my VIKES!!
  • David Mcallister
    David Mcallister 1 month ago Why do they throw flag s down what does that mean? I'm British should explain why I'm asking
  • justfetus
    justfetus 1 month ago (edited) @David Mcallister a flag is a penalty flag. it's yellow. any ref can throw one when they see a penalty has occurred. There are a ton of rules and penalties aren't so uncommon. The penalties can be called on either team (offensive or defensive) and you won't know for sure until you hear the referee announce the call. Pretty much all offensive penalties nullify the result of the play, so you have to wait until the flag is explained before you can celebrate/cry.
  • David Mcallister
    David Mcallister 1 month ago @justfetus hi, thanks for taking the time to explain i have noticed its near impossible to know what the call is before the refs announce it! I've been watching top 10 NFL videos on players in different positions , on plays, worst calls etc etc ..... I can't believe how much more enjoyable NFL is being able to watch a play unfold and know what is going on. I see Brady or Rodgers throw and I'm like thats so Brady or Rodger s lol . it really is good to watch with some knowledge and learning as watching thanks again
  • Patrick Doucette
    Patrick Doucette 1 month ago @David Mcallister Throws down a yellow card!
  • Lesley D
    Lesley D 3 weeks ago It was just amazing watching him play. He had such a distinctive run, would know it’s him even if didnt and that is not the case with any other player for me.
  • SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc.
    SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc. 2 weeks ago @David Mcallister .
  • SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc.
    SIR Robert W. Cole esq. Ceo Terminal inc. 2 weeks ago @Lesley D .
  • Conor McGregor
    Conor McGregor 2 years ago Broncos: "They ran that play for a TD" ... *shows the version of the play the don't score a TD*
  • Michael Spaziani
    Michael Spaziani 2 years ago my thoughts exactly lmao
  • Eternal Reign
    Eternal Reign 2 years ago Because the version he showed was in the Super Bowl, the other was just a week 1 game.
  • Louis Kudla
    Louis Kudla 1 year ago Thankyou the peyton manning sneak was much better
  • Arthur, King of the Britons
    Arthur, King of the Britons 11 months ago Louis Kudla that faked everyone out lamo
  • guitarboy4000000
    guitarboy4000000 7 months ago Eternal Reign yea but the broncos got absolutely destroyed in that super bowl
  • ዋና ዜና - Top News Today
    ዋና ዜና - Top News Today 6 months ago And your slow
  • Yes
    Yes 2 months ago @Eternal Reign yeah, but this video isn't about that, it's about trick plays, so it doesn't matter when it happens, it just matters how successful it was.
  • Anthony Machingo
    Anthony Machingo 2 years ago Browns best trick play. Winning a football game. This hurts to say as a Browns fan. :(
  • Daniel Ashirov
    Daniel Ashirov 2 years ago Anthony Machingo I feel you I’m a 49ers fan
  • Jim Bradford
    Jim Bradford 1 year ago Anthony Machingo lol
  • Colby Martinez
    Colby Martinez 1 year ago They won!
  • Dylan Starzec
    Dylan Starzec 1 year ago 😂
  • MacKenzie Coleman
    MacKenzie Coleman 1 year ago Anthony Machingo well they won against the jets a while ago. I cried myself to sleep
  • awkwardlynumb
    awkwardlynumb 1 year ago dumb/absent defense doesn't make it a great trick play
  • SUPERMAN XCI
    SUPERMAN XCI 1 year ago @Jim Bradford how about that tie?
  • Jim Bradford
    Jim Bradford 1 year ago SUPERMAN XCI how about the win the second time
  • SUPERMAN XCI
    SUPERMAN XCI 1 year ago @Jim Bradford lol like it's a big deal. But that tie tho.
  • Reshikrom 813
    Reshikrom 813 1 year ago Luck for you guys, the browns ain't doing too bad this year
  • OC Beezilla
    OC Beezilla 9 months ago Anthony Machingo relocation to Baltimore is a good one
  • Brian Weichel
    Brian Weichel 1 month ago "What a game plan dialed up by Eric Mangini." Never thought I would ever hear those words in that order.
  • Alex Meehan
    Alex Meehan 1 year ago Think the eagles need an update...
  • dicker9
    dicker9 8 months ago it wasnt the best theyve run. The one in the vid is for such a higher amount of yards.
  • Geg
    Geg 7 months ago dicker9 you are a different kind of stupid
  • goldosprey
    goldosprey 3 months ago @dicker9 The Eagles Play was in the Super Bowl
  • FatalPenguin250
    FatalPenguin250 2 years ago Do NFL players last touchdown
  • Trevor Hall
    Trevor Hall 2 years ago RaZoR Army yes
  • C4M
    C4M 2 years ago Richard Glenn What did he do to deserve your vicious insult
  • Medkao Curry
    Medkao Curry 2 years ago Richard Glenn Don’t have to use profanity he was just giving an idea, dumbfuck.
  • FatalPenguin250
    FatalPenguin250 2 years ago Hey Guys do NOT do mean comments or I will report u but Lizard and Glade u have nothing to do with dis
  • Mike N
    Mike N 1 year ago @FatalPenguin250 How do you "do mean comments"?
  • Bear Blackhawk
    Bear Blackhawk 11 months ago @FatalPenguin250 its good idea for a vid but dont act like a snowflake and say youre going to tell on someone because you dont like their comment. Grow up!
  • Evil Maddox
    Evil Maddox 4 months ago Bear Blackhawk stfu
  • Daniel Nielsen
    Daniel Nielsen 2 months ago FatalPenguin250 I love reporting YouTube trolls
  • Savage Brick Sports
    Savage Brick Sports 2 years ago Someone get me some time stamps please
  • nathan the goat
    nathan the goat 2 years ago Savage Brick Sports I Love you channel it's awesome
  • Cayden Lee
    Cayden Lee 2 years ago Cowboys: 1:22
  • Tyler schweigert
    Tyler schweigert 2 years ago colts 0:41 cowboys: 1:22 dolphins 1:49 eagles 2:48 49ers 3:36 bears 3:55 bengals 4:18 bills 5:09 broncos 5:22 browns 6:14 buccaneers 7:10 cardinals 7:59 chargers 8:20 falcons 8:52 giants 9:10 jaguars 9:57 jets 10:42 lions 11:07 packers 11:47 panthers 12:15 patriots 12:50 raiders 13:13 rams 13:57 ravens 15:04 redskins 15:40 saints 16:09 seahawks 16:42 steelers 17:15 texans 17:49 titans 18:25 vikings 19:18
  • Cayden Lee
    Cayden Lee 2 years ago Eagles: 2:48
  • Cayden Lee
    Cayden Lee 2 years ago Well no need to do anymore. Tyler schweigert did them all
  • Meridian
    Meridian 2 years ago Tyler schweigert MVP put time stamps in and put the NFL teams in alphabetical order
  • NBA Mania Highlights
    NBA Mania Highlights 2 years ago every team best game win TD play
  • potatos rule11
    potatos rule11 2 years ago can i use your video for one of mine i will give your channel a shoutout and i will put your link in the discriction.
  • Quinn Murphy
    Quinn Murphy 2 years ago Hey SBS you should have done for the ravens the super bowl safety
  • adrian basaldua
    adrian basaldua 2 years ago Savage Brick Sports fjhjudeggjshjhjs llll
  • adrian basaldua
    adrian basaldua 2 years ago Rf qghehdjwjjds asjjjeh f
  • Colton Ernste
    Colton Ernste 1 year ago lol
  • Ethan Bagshaw
    Ethan Bagshaw 1 year ago colts 0:41 cowboys: 1:22 dolphins 1:49 eagles 2:48 49ers 3:36 bears 3:55 bengals 4:18 bills 5:09 broncos 5:22 browns 6:14 buccaneers 7:10 cardinals 7:59 chargers 8:20 falcons 8:52 giants 9:10 jaguars 9:57 jets 10:42 lions 11:07 packers 11:47 panthers 12:15 patriots 12:50 raiders 13:13 rams 13:57 ravens 15:04 redskins 15:40 saints 16:09 seahawks 16:42 steelers 17:15 texans 17:49 titans 18:25 vikings 19:18
  • Billy Petteway
    Billy Petteway 3 months ago Texans trick play: draft the best players in the first round then release them after 5 years.
  • Mike Yerian
    Mike Yerian 3 months ago What's up with the field down there? Looks like a rug in an old double wide...
  • Jesse Vallejo
    Jesse Vallejo 1 month ago Cant believe eagles lost
  • Reshikrom 813
    Reshikrom 813 1 year ago 14:33 "That looks like something on the internet with all these trick plays!" Ah, I love the smell of irony in the morning!
  • DrZaius3141
    DrZaius3141 7 months ago This is most definitely not irony... Irony would be if the caster would have been proven wrong - like calling a game forgettable right before a highlight that makes it memorable.
  • Jacobo Bendrado
    Jacobo Bendrado 2 years ago 15:49 what a tackle
  • Wh!t
    Wh!t 9 months ago Eagles one should be changed 😂
  • fragels2 YT
    fragels2 YT 2 years ago Do when the defense got a safety
  • Savage Brick Sports
    Savage Brick Sports 2 years ago Mr Fragels I did that like 7 months ago, maybe I’ll make another one
  • NBA Mania Highlights
    NBA Mania Highlights 2 years ago +Savage “Savage Brick Sports” Brick Sports every best team game win TD play
  • Daniel Yi
    Daniel Yi 2 years ago Mr Fragels som of a bitch
  • Farid Hajnal Callejas
    Farid Hajnal Callejas 2 years ago Gorro de Conejo a crochet
  • Neil Hatrick Harris
    Neil Hatrick Harris 11 months ago Jesus this comment is filled with a bunch of nonsensical incoherent replies.
  • mason jenkins
    mason jenkins 1 year ago The Eagel's play needs to be changed since the Superbowl
  • Not Daniel
    Not Daniel 1 year ago Let’s be honest, the bucs “trick play” wasn’t really let’s say... planned 😂
  • George Coull
    George Coull 1 month ago Pat McAfee was amazing at on side kicks it's almost like a dying art
  • Joseph Howell
    Joseph Howell 1 month ago rule changes have made it harder to accomplish.